5 grudnia 2011

mini zakupy

Witam
 Wczoraj byłam w mieście konkretnie z myślą o zakupie prezentu urodzinowego dla mojej kuzynki i wpadłam do Rossmanna .W czwartek zaczęły się nowe promocję wiec nie mogło się obejść bez dodatkowych zakupów.
Kupiłam swój ulubiony micel burżujek wiadomo o co chodzi był na promocji po około 12 zł, musiałam także włożyć do koszyka 2 saszetki maseczek z ziajki , płatki do zmywania makijażu ich nigdy nie za wiele , no i oczywiście prezent po który specjalnie się specjalnie udałam. Miałam zamiar kupić jakieś ładne kolczyki lub naszyjnik, a skończyło się na świecy nie mogłam się jej oprzeć świeca multi coloro zapachu kakao, myślę że prezent się spodoba.



 Przetestowałam już jedną maseczkę nawilżającą jest naprawdę bardzo dobra ,twarz po tej maseczce jest bardzo gładka i napięta na pewno będę wracać do niej częściej

Pozdrawiam Danka.




2 komentarze:

  1. Świeczna jest wspaniała : ) Planuje jej zakup w najbliższym czasie . Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  2. no mam nadzieję bo to na prezent myślę że obdarowana powinna być zadowolona..

    OdpowiedzUsuń