30 listopada 2011

Akcja zerowanie- podsumowanie listopada.

Witajcie 



Dzisiaj mamy już ostatni dzień listopada, więc wypada się podzielić z wami moimi osiągnięciami w miesiącu listopadzie, a są to nivea mleczko do ciała zużyłam w końcu do końca, nivea creme soft  pod prysznic,



 Szampon do włosów olive oil i maść ochronna z witaminką A, zdjęcie gdzieś mi się zapodziało, ale także zużyłam do końca żel pod prysznic z tej serii.


Body lotion niestety nie udało mi się zużyć do końca wiec przechodzi na miesiąc grudzień...kreską zaznaczyłam ile mi zostało wiec nie dużo na pewno w grudniu zakończę swoja znajomość.. z tym kosmetykiem....

Niestety nie udało mi się również zużyć balsamu do ust z zaji- kokosowej  buuu,uważam że zużycie miesiąca listopada nawet dosyć dobrze wypadło 5 produktów zużytych na 7 jak dla mnie bomba.
 Zapraszam za miesiąc .


 Pozdrawiam Danka.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz