9 listopada 2011

wymiana Avon paletka ,ELF lakiery,Sleek paletka oh so special,BAsik ,essence paletka

Hej dziewczyny mam na swoich półkach parę rzeczy których  nie używam albo znudziły mi się i chciała bym je zamienić na coś innego czego akurat pragnę bądź poszukuję może byłby ktoś chętny się ze mną wymienić?..


 Paletka z Avonu mało używana

 Róż |Basic 01 parę razy użyty ,paletka z essence fajne trwałe i dobrze na pigmentowane kolorki
 2 lakiery z firmy elf ten pierwszy to jest lakier matujący trochę zrobiła sie z niego jakaś zawiesina ale jak się wstrząśnie i pomaluję to wszystko jest ok, a ten drugi to taka ciemna gorzka czekolada chocoolate ,lakiery mają po 10 ml każda praktycznie nie używane może 1 lub 2 razy je użyłam sa jeszcze na gwarancji.
 paletka Sleek oh so special, jak dla mnie ok ale kolorki za naturalne wolę mocniejsz szukam innej ze sleeka na wymianę np .paragua,albo innej.

Jeśli znajdzie się ktoś chętny czekam na propozycje.

  • Ja obecnie poszukuję lakierów do paznokci
  1. KObo nr 28 amethyst
  2.  China Glaze nr 996
  3.   Golden Rose Paris- nr 137 
     4.My secret nr 134
 Pozdrawiam Danka

2 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz jeszcze tą paletkę sleeka? Odpisz na mojego maila (kontakt ma moim blogu) :)

    OdpowiedzUsuń