21 listopada 2011

Colour Alike -nr 441, 465, 449,Barbara

Zapraszam Was dzisiaj do zapoznania się, ze wspaniałymi lakierami do paznokci Barbara Colour Alike -stronka sklepu http://sklep.barbra.pl/main.php?id_main=1 ja osobiście u siebie na mieście nigdzie nie widziałam szkoda bo sa naprawdę dobrej jakości nie rozumie dlaczego tak słabo są dostępne ..

 zdjęcie z lampą błyskową..

 Weekendowy szał 441 . Fotka na górze w świetle naturalnym, a poniżej z lampą błyskową .Kolor przepiękny zakupiłam po obejrzeniu wideo olesk, na blogu i na yt... naprawdę warto kolorek pięknie się błyszczy długo utrzymuje  na paznokciu nic się, z nim nie dzieje, a mam go już 4 dzień na paznokciach, jestem pod wrażeniem tych lakierów .
 zdjęcie z lampą błyskową.
 Tym kolorkiem jestem trochę zawiedziona na stronce wypadał nie co inaczej mocno wpadał pod szary i mocniej pod niebieski takiego szukałam , był polecany na zimę 449 nr.(2 od lewej) Grafit-ti,
a tak na prawdę wygląda na perłowy zielony o joj , będę szukała dla niego jakiegoś innego chętnego nabywcę na zamianę .
 Jeśli chcecie to zajrzyjcie sobie na stronkę producenta  jak niby wygląda kolorek a w rzeczywistości całkiem inaczej 
http://sklep.barbra.pl/produkty.php?id_kat_show=1123&id_kat=1123&id_kategoria=5&czy_produkt=1&id_produkt=1147



 Za to czerwony kolorek jest boski uwielbiam czerwienie 465 edycja limitowana- miasto jest moje -nazwy maja bombowe .

  Pozdrawiam Danka



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz