28 października 2011

Britney Spears Fantasy- perfumy

Witam
 Uff, nareszcie doszły....nie mogłam się już doczekać.Przedstawiam wam Britney Spears Fantasy ta dam..

 
 Fenomenalnie pachną słodko jeśli ktoś nie lubi takich zapachów to nie polecam nuta zapachowa zmienia się w ciągu dnia powoli zmienia się zapach.Kupiłam jako tester gdyż wydaje mi się niczym się nie różni tylko opakowaniem szarym ,a zapach jest taki sam rewelacyjny , a cena dużo niższa. Pryskałam się nimi nie jednokrotnie jak byłam w Rossmannie, chciałam się upewnić czy aby na pewno mi się podoba,  aż wreszcie musiałam kupić, zapach ten nie dawał mi spokoju...więc jestem już szczęśliwą posiadaczką.
  • Owocowy zapach
  • Słodki, kuszący, intrygujący
  • Zawiera nuty czerwonego liczi chińskiego, złotej pigwy, egzotycznego kiwi
  • Połączone z nutami białej czekolady, orchidei, kwiatu jaśminu
  • Zakończony nutami piżma, kłącza irysa dalmatyńskiego, akordami drzewnymi
 Byłam wczoraj w Lidlu i nie mogłam kupić zapachu ala Mademoiselle Coco Chanel za 16.99 zł\ Suddenly Madame glamour. Nie powiem ładnie pachnie, ale zapach na mojej skórze jakoś długo rewelacyjnie się nie utrzymuje z nadgarstka zniknął po 3 h. nie wiem możne otoczenie moje go wyczuwa ,ale ja nic nie czułam więc słabiutki jest dla mnie ja lubię swoje perfumy wyczuwać .
 Jakie wy polecacie i lubicie perfumy ?

  Pozdrawiam Danka.

2 komentarze: