26 października 2011

Akcja Zerowanie

                                                                      

Przystąpiłam do Akcji u Kokosowej-Panny do programu Zerowanie produktów http://kokosowa-panna.blogspot.com/2011/11/zerujemy-w-listopadzie-plan.html, fajny pomysł na początku myślałam że 7 produktów to jest dużo i na pewno nie mam tyle do wyzerowania ale wieczorem poszłam do swojej łazienki i o dziwo patrzę a mam ich o wiele więcej, więc pomyślałam przystąpię i łatwiej będzie mi zużywać te moje resztki, które zalegają mi na półkach na których i tak mało miejsca mam.

Produkty do wyzerowania
  1. I tak Nivea balsam do ciała mam go już od grudnia dostałam na prezent pod choinkę jak zresztą resztę produktów do ciała.Nivei zostało mi jeszcze tak na wysokości koreczka stawiam opakowanie na głowie ha ha aby wszystko mi spłynęło, myślę ze opakowanie jest puste, a przy następnym smarowania znowu się tyle nazbiera, że nie wiem kiedy go skończę.
  2. żel pod prysznic firmy Oliven OL. Dostałam od siostry z Niemiec więc nie wiem może to niemiecka firma, jakoś mi nie przypadły do gustu, jak zobaczyłam składy to włos na głowie mi się zjeżył myślałam że kosmetyki z oliwek będą spoko a tam tyle chemii i parabenów że szok .Zostało mi tak mniejsza połowa.
  3. Body Lotion ta sama historia , zostało mi 1\3 opakowania.
  4. Szampon też około 1\3 buteleczki, do zużycia.
  5. Balsam do ust  Ziaja kokosowa,już nie dużo trudno mi to opisać.
  6. Maść ochronna z witaminą A, bardzo dobra stosuję wieczorem na twarz jako kremik, zostało tak na wysokości rozpoczynających się napisów, stosuję zamiennie z innymi kremami.  
  7. Nivea creme soft-  żel pod prysznic   zostało 1\2 opakowania.         
Życzcie mi powodzenia i na wzajem wszystkim uczestnikom programu zerowania.

  



Pozdrawiam Danka                                                                           

2 komentarze:

  1. ok fajnie witam cie u siebie , zdjęcia już właśnie wkładam ..

    OdpowiedzUsuń
  2. sorry kokosowa ale usunęłam twój wpis przez pomyłkę..

    OdpowiedzUsuń