20 października 2011

INGRID Celebration Pearl Puder w Kulkach ,INGRID Podkład Matujący High Definition, INGRID - Prasowany Puder IDEALIST POWDER

Hej
Mam dzisiaj Wam do przedstawienia moje nowe zakupy które poczyniłam przez internet


 Zdecydowałam się na zakup rzeczy, których akurat zaczynało mi już brakować czyli podkład, puder w kulkach, i puder w kamieniu, to zawsze się zużywa.Skończył mi się już  Revlon color stey, mój ulubiony ale postanowiłam dać szansę innym produktom i postanowiłam zakupić coś z firmy Ingrid miałam już jeden fluid z tej firmy i byłam bardzo zadowolona i zdecydowałam się na zakup podkładu matującego high definition, zależało mi na czymś matującym gdyż moja twarz świeci się w strefie T.
Po paru użyciach stwierdzam że jest to świetna konsystencja, dobre krycie porównywalne do Revlona , a cena znacznie niższa, na pewno będę często wracać do tej marki .



Po kolei puder w kulkach jest świetny ja mam odcień 3 czyli brązujące sa jeszcze dostępne rozświetlające,i takie na różowiutko opalizujące dziewczyny polecam wam śą świetne parę mażnięc pędzelkiem a twarz  ładnie wykonturowana dobra pigmentacja.Cena 13,50 zł

Puder prasowany kosztował mnie nie wiele 6,80 zł,jest w 3 kolorach jasny, naturalny, opalony. Ja mam w kolorze naturalnym i jest świetny dopasowuje się do koloru podkłady matowi skórę na długo,opakowanie jest bardzo ładne otwiera się na 3 części w której znajdują się lusterko, puder i gąbeczka. Idealist powder maskuje wszelkie niedoskonałości lekko pachnie.







Lekki, matujący fluid, maskujący niedoskonałości skóry. Stworzony z myślą o osobach chcących utrzymać świeży wygląd cery przez cały dzień. Idealnie dobrana kompozycja składników aktywnych oparta na bazie ekstraktów z zielonej herbaty i alantoiny działa antybakteryjnie, przeciwzapalnie, chroni przed wolnymi rodnikami, dodatkowo przyśpieszając regenerację skóry. Jest w 4 kolorach numeracyjnych 44, 45, 46, 47. Cena 8,90 zł

 Baza pod makijaż bardzo dobra nie miałam innej ta jest moja pierwszą bazą , wystarcza na bardzo długo. Przed nałożeniem bazy polecam nałożenie kremu nawilżającego, będzie to dodatkowo pielęgnować nasza skórę a i baza będzie lepiej się stapiać ze skórą.
Matuje i wygładza, wydłuża trwałość makijażu. Jest bezbarwna silikonowa, wypełnia zmarszczki i ukrywa pokrywa pory tak aby były jak najmniej widoczne. Cena 8,99 zł.



Podsumowując  kosmetyki Ingrid są bardzo dobrej jakości odpowiadają mi w 100% zachęcam Was do przetestowania tych kosmetyków.






A wy jakich używacie kosmetyków do twarzy aby ładnie wyglądać i aby makijaż dłużej się utrzymywał? ...


Pozdrawiam Danka


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz