17 października 2011

catrice met t me at coral nr 30,vipera jumpy,

Witam was

  • Zapraszam na następną kolekcję kolorków które używałam ostatnio na moich paznokciach.
Są to lakiery od vipery cosmetics z kolekcji jumpy ten szary to numerek168a ten filecik to numerk142.

 Cóż mogę napisać o tych lakierach, są super długo wytrzymują na moich paznokciach trzeba czasami aż 2,3 warstwy aby wydobyć piękno koloru , mimo tylu warstw nie odpryskują , ale ścierają się tylko końcówki.

 A tu mam kolorek firmy catrice cosmetics 030 numerek ,meet me at coral island czyli taki koralowy, maluje się nim świetnie ładny błysk jak tafla wody tak lśni ,górne zdjęcie z lampą błyskową a na dole w świetle naturalnym przy oknie. Na moich paznokciach utrzymuje się długo nawet 7 dni, dodam że zawsze pod lakierem mam bazę z nail teka ridge filing , na to lakier a na górę zawsze daję tę odżywkę bezbarwną  z nail teka i spisuję się wszystko tak rewelacyjnie.Jest to mój jedyny lakier z catrice , może kiedyś będzie ich więcej jak na razie mam sporą kolekcję lakierów, po roku przebywania na you tube..zdjęcie na dole z lampą błyskowa a górne w naturalnym świetle .  Zdjęcie lakieru znajduje się w tym poście 2 od góry.
Tutaj wykorzystałam biały lakier lovely nr 25,na to nażyłam wzorki  z konada i na górę jakiś stary lakier z miss sporty clubing 107 z drobinkami i taki wyszedł efekt końcowy


te kolorki to miss selene , takie te malutkie lakierki nr 222 a ten brokatowy to wibo nr 68.Bardzo ładnie to wyszło.

Mam też w swoich zbiorach lakiery pękające zp2 czarny i srebrny

Super trwały lakier z firmy lovely numerek niestety starł mi się a na górze stempelki konadem.

 To jest mój zbiór lakierów jak dla mnie to jest bardzo dużo aż za dużo..



Pozdrawiam Danka.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz