16 października 2011

Witam

Witam 
Serdecznie witam Was wszystkich, postanowiłam założyć sobie bloga nie wiem jak długo mi się uda wytrwać ale spróbuje. Mam zamiar zamieszczać tutaj swoje makijaże będzie także trochę o kosmetykach, lubię ogólnie kolorówkę, makijaże i zabawę całą z tym związaną. Na początek moje 2 ulubione makijaże, które często noszę na sobie, ha ha na moich oczkach, nie wiem czy wam przypadną do gustu, dostałam dużo miłych komentarzy gdy miałam je na sobie od znajomych koleżanek więc może i wam się spodobają.
Bądźcie dla mnie  wyrozumiali dla mojego pierwszego posta.

 to ja miło mi ..

Głównie korzystam z paletki 88 cieni, są fajne dobrze się nakładają, trochę się osypują ale da się to wytrzymać.

wiem świecę się bardzo, ale cóż ...
ciemna zieleń z paletki 88 kolorów, w załamaniu róż,roztarty lekko brązikiem na lini wodnej fioletowa kreska wzmocniona cieniem z kobo, i standardowo czarna mascara z meybelin cats eye

 Pozdrawiam Danka .


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz