21 października 2011

Zakupy ach te zakupy.


Witam    
Zakupy kto ich nie lubi? No na pewno mój mąż jak widzi jak nam konto z kaską topnieje ale czasami trzeba coś kupić bo takie ładne i na pewno nam to jest potrzebne więc i ja coś kupiłam.

Już od dłuższego czasu rozglądałam się za tuniką, sweterkiem o kroju nietoperzowym a, to w internecie szperałam znalazłam i już ją licytowałam i niestety w ostatniej chwili ktoś mi ją przelicytował i na całe szczęście bo, akurat w Auchanie w moim mieście pokazały się takie same i koszt taki sam więc lepiej na miejscu przymierzyć i dotknąć z jakiego materiału i w ogóle od razu już to mam a, nie muszę czekać na przesyłkę.Kosztowała mnie 50 zł bardzo dobra jakość nic się z nią nie dzieje piorę noszę i jest ok nic się nie powyciągała naprawdę świetna jakość.


Dokupiłam pasek na szerokiej gumie za około 16 zł i zakładam do tej tuniki leginsy takie skóropodobne, butki kozaczki kowbojki i jest ok.
Na allegro oczywiście wyszperałam super chustki za około 5 zł  za sztukę, bardzo mi się podobają motywy kwiatowe i na pewno jeszcze jakieś inne kolorki dokupię, na innej akcji spodobały mi się jelly zegarki-zegarki żelowe i musiałem je mieć a że były bardzo tanie około 7 zł za sztukę więc musiałam  kupić chociaż 2 szt. żeby przesyłka się zamortyzowała ha ha tez tak macie?
Następne kroki poczyniłam do Lidla i tam była oferta ocieplaczy na nogi bądź ręce tak pisało za 11 zł nie pamiętam już dokładnie i była ostatnia para więc brałam co zostało a chciałam konkretnie kupić kolor czarny no ale co mi pozostało i nie żałują gdyż ocieplacze są z akrylem i domieszką kaszmiru i są bardzo cieplutkie fajnie się noszą nie spadają mają gumki wszyte.

 
 Następnego dnia musiałam podwieźć córkę na tańce a potem muszę czekać na nią około 1,5 h więc co robić? jak to co ... sklepy i zakupy więc wpadłam do Rossmanna. Skończył mi się krem do twarzy więc zaczęła się walka, który lepszy, który tańszy, jaka firma i zostało na tym że kupiłam Dax Cosmetic cera naczynkowa krem na dzień i na noc- taki 2w1. Zobaczymy jak będzie sie sprawował, mam cerę naczynkową i własnie taki ten kremik jest, ma kolor zielonkawy świetnie się rozprowadza szybko wchłania, rano twarz jest taka gładziutka fajny ...naczynka jakby robia się tochę bledsze ale zobaczymy po jakimś czasie czy to faktycznie działa.

Dokupiłam jeszcze zmywacz do paznokci z firmy Isana bardzo polecam ten zmywacz świetnie zmywa nawet te brokatowe lakiery i pięknie pachnie ja mam akurat o zapachu migdałów , można je zlizać mmmm,
 We wrześniu zakupiłam na allegro butki chciałam coś na platformie ale, nie za wysokie takie do codziennego biegania po mieście i żeby były dobre do prowadzenia samochodu i wpadły mi w oko oto takie butki...
 Uff ale, nazbierało się tego.

Pozdrawiam was i zapraszam do wpisania się w komentarzach.

Danka.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz